Bár mostanság megkedveltem a főzőcskézést,de azért nem arról vagyok híres,hogy egész napomat a konyhában tölteném.  Pláne nem egy süti kedvéért! Ezért örömmel olvasgattam a morzsás süti, flancosabb nevén: crumble készítéséről. És tényleg 5 perc kell csak az előkészületeknek, a többit a sütő fél óra alatt megteszi helyettünk. Legutoljára Reninél láttam egy nagyon jó receptet, de mindenki maga eldöntheti, mivel szeretné ízesíteni... Így tettem én is:

Őszibarackos-almás crumble:

- 3-4 db alma 

- 3-4 db barack

- fél citrom leve

- 1 ek. őrölt fahéj

- 1 csipet só

- 25 dkg liszt (nekem fele zabpehelyliszt volt)

- 25 dkg barna nádcukor

- 15 dkg vaj

- 0,5-1 dl rum v. ízesített vodka (jó minőségű)- el is hagyható

- 1 kk. őrölt kardamom  -ez sem muszáj, csak én szeretem :D

Elkészítése:

Gordon stílusában,mert így tuti 5 perc:

Gyümölcs meghámoz,apróra kockáz-KÉSZ!  Egy tálban fűszerekkel, citromlével, alkohollal összekever-KÉSZ! Gépbe: liszt-vaj-cukor-só :turmix 1,2,3 -KÉSZ! Gyümi kis tálkákba pakol, tetejére lisztes massza ráterít-KÉSZ! Be a sütőbe 200 fokra- 40 perc- KÉSZ!

És really:

Ha valakinek ez túl értelmetlen lenne, kérem, írjon!!! Szívesen leírom Nigella-stílusban is :D.

 

Szerző: Bio-Ritmus  2010.10.11. 19:09 Szólj hozzá!

Címkék: alma alkohol édes citrom keleti desszert őszibarack

A bejegyzés trackback címe:

https://ritmusakonyhaban.blog.hu/api/trackback/id/tr1002363546

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása