Hurrá, vagy nem is annyira hurrá, nemsokára mindjárt jövőre lesz... !!!:D Azonban mielőtt átlépnénk az új évbe és elpukkantanánk az ilyenkor megszokott pezsgőinket, ezúton is szeretném megköszönni a blogom olvasóinak a támogatását, a hozzászólásokat és egyáltalán a látogatásaikat!! Igaz, évösszefoglalóról én még nem igazán beszélhetek, mert csupán 3 hónapos "blogcsecsemő" vagyok, de most és itt  Minden kedves olvasómnak és blogger-társamnak nagyon-nagyon Boldog Újévet kívánok!!!!

Ha már a jövő és az elmélkedés...:mint ahogy már jó néhány éve mindig, idén sem fogadok meg semmit, mert úgysem tartanám be! Viszont most úgy döntöttem, pár dologban újítok: Eddig mindig lencsével kezdtem az újévet. Minden évben csak rosszabb lett. Ügyeltem, hogy ne egyek halat és szárnyast. Minden évben csak rosszabb lett. Még pár hülye babonát is betartottam, jobb ettől sem lett...

Jelentem, idén szilveszterkor  csirke és hal is lesz, lencsét vagy borsót messze kerülni fogom és még mosni is fogok, meg a szemetet is ki fogom vinni!!! Fellázadtam!!! Ezúton is üzenem az új évnek, hogy baromi jónak kell lennie! Ma főzni sem fogok és végigkoktélozom az év végét! A pohár fenekére és az asztal alá nézek majd!!! :DDD

És most eljött a perc, bemutatom egy régi jó barátomat! Gondolom, sokan ismeritek, de aki nem, annak leírom, ő a B52! 

- 1 rész Kahlua  (kávélikőr)

- 1 rész Baileys

- 1 rész Cointreau 

Kiskanálon kell csorgatni szépen lassan egymás tetejére, hogy aztán az egészet egyben lezuttyantsuk a torkunkon! Jó kis szilveszteri buli-indító! Előtte meg is gyújthatjuk a felső réteg Cointreau-t, lévén 40 fokos, jól ég, de anélkül is szuper! (Kép innét)

Jó bulizást és BUÉK mégegyszer mindenkinek!!!  Jövőre újból ugyanitt! :DDD

Szerző: Bio-Ritmus  2010.12.31. 10:33 2 komment

Címkék: szilveszter koktél

A bejegyzés trackback címe:

https://ritmusakonyhaban.blog.hu/api/trackback/id/tr882550035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gesztenye receptjei 2011.01.12. 22:07:18

Utólag is békés, boldog új esztendőt kívánok, sok szeretettel!

Bio-Ritmus 2011.01.13. 11:26:46

@gesztenye receptjei: Köszönöm!!!Még nem késő, neked is viszont!!
süti beállítások módosítása