Láttátok  a Showder Klub tegnapi adását? Kovács András Péter elmesélte, hogy egy igazán csinos csaj mennyire lehervasztotta a pasik mosolyát, amikor a benzinkúton "macsiátót" kért. Tudjátok, ez az espresso macchiato, alias tejhabos capuccino. Na, ennek örömére én is készítettem egyet kardamommal lefőzve és a tejhab tetején fahéjjal megszórva.

Annyira nem bírtam a nevetéstől, hogy amire le bírtam fényképezni, a hab is összeesett kissé rajta :D (vagy ez most csak nekem volt vicces? :D )

Ezzel a kis képpel kívánok mindenkinek kellemes délutánt ebben a borongós őszi időben!

 

Szerző: Bio-Ritmus  2010.11.09. 16:27 Szólj hozzá!

Címkék: kávé

A bejegyzés trackback címe:

https://ritmusakonyhaban.blog.hu/api/trackback/id/tr132436328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása