Egész délután rohangáltam és mivel magaménak tudtam a Carpe Diem-életérzést, nem gondolkodtam előre,semmit sem vásároltam a vacsihoz. Viszont még nem tudunk fénnyel táplálkozni :D, így hát valamit enni addig is nem árt. Bio-bloggerhez hűen egészséges és gyors vacsit akartam. Ez sikerült is szerintem..

Chilis vöröslencse-pástétom:

Hozzávalók:

- 25 dkg vöröslencse

- 2-3 babérlevél

- 2-3 gerezd fokhagyma

- 0,5 dl víz

- só,bors, őrölt római kömény ízlés szerint

- pár csepp citromlé

- 0,5 - 1 dl olívaolaj

- 1 kk. házi csipős paprikakrém vagy bazsalikomlevél - opcionális

Elkészítése:

A többször átmosott vöröslencsét a babérral, fokhagymával és a fűszerekkel a vízben kb. 15 perc alatt megfőzzük. 

Ekkor a citromlével és az olívaolajjal együtt turmixban vagy botmixerrel pépesítjük. Hozzákeverjük a paprikakrémet és bazsalikommal vagy chili-darabokkal díszitjük.

A hűtőben több napig eláll, de ha túl sokat készítettünk, le is fagyaszthatjuk! Köszönet az alapreceptért Napmátkának!

Szerző: Bio-Ritmus  2010.10.12. 19:57 Szólj hozzá!

Címkék: lencse citrom krém fokhagyma egytálétel csípős

A bejegyzés trackback címe:

https://ritmusakonyhaban.blog.hu/api/trackback/id/tr562366388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása