Hát ez a nap is eljött !!! Már nagyon régóta nyaggatott kis családom, hogy írjak arról,amit mostanság kotyvasztgatok.. Ugyanis sosem gondoltam volna magamról,hogy az egyszerű vajas kenyéren kívűl nekem más is sikerülhet :D Aztán meg mégis sikerült.. Először csak szó szerint értelmeztem a recepteket,aztán a kezdeti sikereken felbuzdulva már bonyolítottam is azokat, később meg nekiálltam kisérletezgetni, főként különleges dolgokat kitalálni, befőzni újnál-újabb különleges lekvárokat, dzsemeket. Emellett meg igyekszem odafigyelni az alapanyagok minőségére, a lehetőségek szerint minél kevesebb fehér liszt és cukor használatára. Szóval röviden ennyit bevezetőül,aztán majd úgyis kiderül, tudok-e új dolgokkal előállni...:D

Szerző: Bio-Ritmus  2010.09.14. 20:15 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ritmusakonyhaban.blog.hu/api/trackback/id/tr702324877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása