chia_copy.jpg

Ismét egy gyors desszert recept jön, ami akár hétvégére is jó kis alternatíva. Nemkülönben igazi antioxidáns, a sütőtök, a  narancs és a chia mag is igazi szuperélelmiszer, főként ebben a vitaminszegény időszakban.

Sütőtök-chia puding:

Konkrét receptet nem is igazán tudok mondani: A lényeg, hogy az alsó réteghez a sütőtököt egy kis naranccsal és almával megpároltam, összeturmixoltam eritritollal, vaníliával és szegfűszeggel, végül a poharakba öntöttem.

Amíg hűlt, 3 evőkanál chia magot 2 dl sűrű kókusztejjel és 1 kanál eritrittel összekevertem, majd a kihűlt sütőtök tetejére kanalaztam.

Ennyi és már ehetjük is! Persze készíthetjük maradék sült sütőtökkel, egy kis gyömbérrel, fahéjjal, ki ahogy szereti! :D

 

Szerző: Bio-Ritmus  2016.02.05. 13:45 Szólj hozzá!

Címkék: sütőtök desszert kókusztej chia mag Ch-csökkentett

A bejegyzés trackback címe:

https://ritmusakonyhaban.blog.hu/api/trackback/id/tr258362708

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása