A hideg ellenére még mindig virágzik a kertben a levendula,bár csodás kékeslila színe azért már kezd fakulni.Amúgy mostanában észrevettem magamon, hogy olyan Nigellásan tudok örülni a színeknek és hát ősszel a színek tárházát adja nekünk a természet!                

Mivel a múltkori almazselé annyira jól sikerült levendulával is (hála Ildinyó ötletének), ismét zselét akartam kreálni,de most csak levendulából. Nemrég készítettem levendulalekvárt és levendulaszörpöt is, amit már a családban elosztogattam, emiatt kezdhettem újra az egészet. A szörp elkészítését itt  megtaláljátok, nem akarom önmagamat ismételni! 

Levendulazselé:

Hozzávalók:

- levendulaszörp egy kis vízzel 

- zselésítőpor (nálam agar-agar)

Egyszerűen összeforraljuk a higított szörpöt a zseléporral és a hűtőbe tesszük. Ha megdermedt, már tálalható is pl. tejszínhabbal, de anélkül is nagyon jó:

 

Szerző: Bio-Ritmus  2010.10.23. 18:44 Szólj hozzá!

Címkék: édes levendula befőzés gasztroajándék

A bejegyzés trackback címe:

https://ritmusakonyhaban.blog.hu/api/trackback/id/tr82393649

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása